vineri, 24 februarie 2017

Trebuie sa plec.....




 



-Trebuie să plec, a răspuns tristă.
-Nu poţi pleca aşa ,te rog.
-Nu am încotro.
-Ba da,vorbeşte-mi.
-Nu pot...îmi pare rău.
-Unde te duci?
-Nu ştiu, departe.
-Îmi laşi măcar un număr de telefon.
-Pentru ce?
-Să îţi aud vocea.
-Credeam că nu îţi place vocea mea.
-Aşa e, nu îmi place, o ador.
-....
-Cum te pot găsi?
-Nu poţi, nu vreau să fiu găsită.
-Nu poţi sta singură.
-Nu voi fi singură. Cineva va avea grija de mine.
-Cine?
-Nu pot spune. Deja îl iubesc. Trebuie sa plec
-Cum te-ai putut îndragostii de altul?
-Cine a zis că m-am îndragostit? Am zis doar că îl iubesc.
-Adică?
-Într-o zi vei întelege.
-Te voi mai vedea?
-Nu stiu. Poate.
-Măcar spune-mi. E vina mea?
-Nu, niciodata nu ar putea fi vina ta.
-Măcar....măcar te-am făcut fericită?
-Da, foarte.
-Te iubesc.
-Ştiu.
-Şi, de ce nu putem fi împreuna?
-Trebuie să plec.
-Spune-mi.
-E complicat.
-Nu, nu e. E simplu.Te iubesc.
-E greu
-Şi ce anume e uşor în viaţa asta? Nimic.
- Nu pricep.
-Aparţinem unor lumi diferite.
-Lumea mea e unde eşti tu.
-Nu toata lumea crede asta.
-Care lume? Părinţii mei? Ce ştiu ei?
-Asculta-i.Vor doar binele copilului lor
-Ce stii tu de cum e să fii părinte?
-Nu stiu, dar voi şti
-Adică?
-Trebuie să plec.
-Mă iubeşti?
-Până la stele şi înapoi.
-Trebuie sa plec.

Şi-a coborât privirea şi cu ochii înlăcrimaţi a plecat fără să privească înapoi. Ii auzea vocea,încă o striga.

-Întoarce-te!!! Nu mă lăsa singur....

Vocea ii ce auzea din ce in ce mai încet,deja era departe. A vrut de nenumarate ori să îi scrie, să îl sune. Dar oare mai are acelaşi număr? Nu,trebuie să fie puternică. A rezistat eroic tentanţiei de al căuta. Cateva luni mai tarziu a primit un mesaj de la el.

-Ce faci? Eşti fericită? Semnat:eu:*

-Foarte!
-Mă bucur. Eu nu.
-Incearcă. E un  sentiment minunat.

Acum avea numărul lui. Era mai aproape de suflet ei.

Au trecut 5 ani, ea s-a maturizat. Chiar era fericita. Nu era singura. Avea pe cineva în viaţa ei-

-La mulţi ani!!!!!Te iubesc enorm. Mulţumesc că esţi în viaţa mea.
-Multumesc! Şi eu te iubesc până la stele şi-napoi. Acum, te rog, îmi pot primii cadoul. E tot ce îmi doresc. Nu o să mai cer niciodata nimic. Mi-ai promis că anul acesta îl voi primii. Te rog, te rog....
-Desigur,i-a raspuns cu jumatate de gură. Inima a început să îi bate dar şi-a făcut curaj să rostească cuvintele.
-Îmbracă-te şi asteaptă-ma în maşină.
E timpul să îl cunosti pe tati.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu