vineri, 24 februarie 2017

Dor de tine









1.Privesc în urmă cu durere,     
mă gândesc la ale mele,
suferinţe din trecut,
ce împreuna le-am avut.

2.Îţi aud glasul în minte
ce-mi rosteşte-nvăţăminte
şi imi vorbeste despre toate
mă învaţă bunătate.

3.Te cunosc de când mă ştiu
nici nu puteam a vorbi
ani de zile ai fost cu mine
şi la rau şi la mai bine.

4.Ai avut probleme multe
ai fost mereu unic părinte
ai ţinut şi loc de tata
dar ai excelat ca mama.

5.Mi-ai vorbit de suferinta
de necaz şi de-umilinta
m-ai făcut să fiu matură
şi să devin o mamă bună.

6.Voi spune lumii despre tine
ce om bun ai fost cu mine
copii mei vor şti de veste
le voi spune o poveste.

7.În care personaj eşti tu
scumpă şi frumoasă cum
erai în vremurile-apuse
vara  pe  plaja la Ruse.

8.îmi lipseşti deja prea mult
Încă nu cred, te-am pierdut
Îmi pare rau că nu ai mai stat
să mă vezi mergând la sfat.

9.În rochie albă ,fericită
de sus priveşti uimită
te vad zâmbind,eşti bucuroasă
că m-ai putut vedea mireasă.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu